In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden i.v.m. het cornavirus (COVID-19).
Alle informatie wordt regelmatig aangevuld.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege de COVID-19?

Voor wijzigingen aan jouw lidmaatschap zijn de zelfde regels als voorheen van toepassing. Tot we open gaan, stoppen we de incassering van het abonnementsgeld. We beginnen pas met incasseren als we weer open zijn. Zolang onze fitness gesloten is, pauzeren we de contracten van alle leden. De einddatum van het abonnement wordt hierdoor met eenzelfde periode opgeschoven. Het geld dat je al betaald hebt voor de periode dat we nu dicht zijn, zetten we apart als je persoonlijke tegoed. Als extra service stellen wij kosteloos een video platform beschikbaar voor thuis trainingen.

Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de fitness?

We stellen geheel kosteloos een video platform beschikbaar, waarmee je thuistrainingen kan doen.
Met deze service bieden wij jou de mogelijkheid om op elk moment van de dag, waar je ook bent, bezig te kunnen zijn met sport, gezondheid en lifestyle.
FitSnacks.TV is een online platform dat toegankelijk is voor al onze leden op laptop, pc, tablet, smartphone, smart-tv en gewone tv (via Chromecast & Apple TV). Dit platform heeft een grote variatie aan korte work-outs voor iedereen. Denk hierbij aan pilates, yoga, krachttraining etc.
De workouts worden regelmatig aangevuld.
Alle leden hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen via de mail met unieke inlogcode. Heb je geen mail ontvangen mail ons dan info@ffisscher.nl
Wij wensen je veel trainingsplezier met FitSnacks.TV en vinden het prettig dat we jou, ondanks de minder gunstige omstandigheden, een 24/7 online sportservice kunnen bieden.

Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl de fitness gesloten is?

Tot we open gaan, stoppen we de incassering van het abonnementsgeld. We beginnen pas met incasseren als we weer open zijn. Zolang onze fitness gesloten is, pauzeren we de contracten van alle leden. De einddatum van het abonnement wordt hierdoor met eenzelfde periode opgeschoven. Het geld dat je al betaald hebt voor de periode dat we nu dicht zijn, zetten we apart als je persoonlijke tegoed.  

Kan ik per direct mijn lidmaatschap opzeggen?

Wij zouden het bijzonder betreuren als je je lidmaatschap wilt opzeggen. Voor het opzeggen van jouw lidmaatschap zijn onze algemene voorwaarde van toepassing. Zie hiervoor www.ffvisscher.nl

Fysio Fitness Visscher heeft een automatische incasso gedaan, terwijl de fitness gesloten is?

Ja, we zijn bewust van dit ongemak voor onze leden en daarom bieden wij verschillende vormen van compensatie aan. Het geld dat je al betaald hebt voor de periode dat we nu dicht zijn, zetten we apart als je persoonlijke tegoed. Ook maken we thuis sporten mogelijk via het digitale platform Fitsnacks.tv, zodat je op ieder moment van de dag waar je ook bent toch een workout kunt uitvoeren. Hieraan zijn voor de leden geen kosten verbonden.

Hoe werkt FitSnacks.TV


Het Coronavirus heeft ons gedwongen onze fitness te sluiten.
Om je toch ook buiten de fitness van dienst te kunnen zijn, starten wij met ingang van nu met FitSnacks.TV.
Met deze service bieden wij jou de mogelijkheid om op elk moment van de dag, waar je ook bent, bezig te kunnen zijn met sport, gezondheid en lifestyle.

FitSnacks.TV is een online platform die toegankelijk is op laptop, pc, tablet, smartphone, smart-tv en gewone tv (via Chromecast & Apple TV).
Dit platform heeft een grote variatie aan korte work-outs voor iedereen. De workouts worden regelmatig aangevuld.
Wij hebben er als club voor gezorgd dat jij vanaf nu gebruik kunt maken van het platform.

Maak een account aan via www.fitsnacks.tv en volg daarin het stappenplan dat je hier kunt bekijken.
Het is belangrijk dat je eerst een account aanmaakt op internetpagina www.fitsnacks.tv via je PC of laptop en daarna pas de FitSnacks.TV app installeert op jouw tablet of smartphone. Na het activeren van je persoonlijke clubcode, wordt het platform vrijgegeven.

Let op! Maak een account aan met je eigen e-mailadres (dit moet het e-mailadres zijn waarmee je bij ons in de club geregistreerd staat) en een zelf gekozen wachtwoord. Gebruik daarna jouw unieke clubcode. Deze heb je reeds ontvangen via de mail van info@ffvisscher.nl.
Mocht je geen mail ontvangen hebben mail ons dan.

OPMERKING: De service is uitsluitend bestemd voor bestaande leden van onze club. Het delen van onze unieke code met niet-leden wordt niet op prijs gesteld en is bovendien strafbaar. Deel onze unieke toegangscode dus niet met derden.

Wij wensen je veel trainingsplezier met FitSnacks.TV en vinden het prettig dat we jou, ondanks de minder gunstige omstandigheden, een 24/7 online sportservice kunnen bieden.
 

Bekijk meer berichten

Coronavirus Q&A

In deze Q&A vind je de meest gestelde vragen en antwoorden i.v.m. het cornavirus (COVID-19). Alle informatie wordt regelmatig aangevuld. Veelgestelde vragen

Lees verder »

Corona maatregelen

Door de hernieuwde maatregelen van het Kabinet is ook ons centrum genoodzaakt haar deuren te sluiten tot i.i.g. 28 april vanwege het Coronavirus. Wij zijn

Lees verder »